100 |
221
|
|
 |
 |
Křížek Václav
(1920-1981)
"Postava ženy"
lept na černém
papíru, nesignováno, vzadu autorský štítek VÁCLAVA KŘÍŽKA a
studie, z malířovy pozůstalosti, druhá polovina 20. století.
Rám, pasparta, sklo.
Výřez 19 x 13 (45,5 x
38) cm
1 900 Kč
Křížek Václav
Malíř, grafik,
studoval ve večerních kurzech u J. Bendy a F. Tichého na UMPRUM
v Praze, Rottrovu školu kreslení a soukromě u V. Špály a V.
Sychry. Zastoupen ve Středočeské galerii, v GHMP v Praze,
Galeria Fondului Plastic Constanta v Bukurešti, Galerii
Uměleckoprůmyslové školy v Leningradě, Národní galerii v Londýně
a jinde.
(27.7.1920 Praha -
17.5.1981)
|
100 |
222
|
|
 |
 |
Křížek Václav
(1920-1981)
"Postava ženy"
lept na bílém papíru,
nesignováno, vzadu autorský štítek VÁCLAVA KŘÍŽKA, z malířovy
pozůstalosti, druhá polovina 20. století. Rám, pasparta, sklo.
Výřez 18 x 11 (46,5 x
37) cm
1 900 Kč
Křížek Václav
Malíř, grafik,
studoval ve večerních kurzech u J. Bendy a F. Tichého na UMPRUM
v Praze, Rottrovu školu kreslení a soukromě u V. Špály a V.
Sychry. Zastoupen ve Středočeské galerii, v GHMP v Praze,
Galeria Fondului Plastic Constanta v Bukurešti, Galerii
Uměleckoprůmyslové školy v Leningradě, Národní galerii v Londýně
a jinde.
(27.7.1920 Praha -
17.5.1981)
|
100 |
223
|
|
 |
 |
Křížek Václav
(1920-1981)
"Kubistické zátiší s
lahví rumu"
lept, nesignováno, z
pozůstalosti malíře a grafika VÁCLAVA KŘÍŽKA. Rám, pasparta,
sklo.
Výřez 11,5 x 16,5 (38
x 41,5) cm
1 900 Kč
Křížek Václav
Malíř, grafik,
studoval ve večerních kurzech u J. Bendy a F. Tichého na UMPRUM
v Praze, Rottrovu školu kreslení a soukromě u V. Špály a V.
Sychry. Zastoupen ve Středočeské galerii, v GHMP v Praze,
Galeria Fondului Plastic Constanta v Bukurešti, Galerii
Uměleckoprůmyslové školy v Leningradě, Národní galerii v Londýně
a jinde.
(27.7.1920 Praha -
17.5.1981)
|
100 |
224
|
|
 |
 |
Sychra Vladimír
(1903-1963)
"Dáma v klobouku"
barevná litografie,
signováno tužkou dole uprostřed V. SYCHRA, datováno 1946. Rám,
pasparta, sklo.
Výřez 42,5 x 32 (67 x
49,5) cm
1 300 Kč
Sychra Vladimír
malíř, grafik,
ilustrátor, pedagog, studium v Praze na UPŠ u Dítěte a na AVU u
Švabinského, od roku 1947 profesorem na AVU Praha, člen SVU
Mánes, výstavy v Mánesu, Topičově saloně a další, zastoupen v
Národní galerii Praha, v roce 1963 zasloužilý umělec in
memoriam.
(28.1.1903 Praha -
20.2.1963 Praha)
|
100 |
225
|
|
 |
 |
Slezák Miloš
"Svitavy"
barevná litografie,
signováno vpravo dole MILOŠ SLEZÁK, datováno 1975, vlevo dole
tužkou - autorský list. Adjustováno v textilní paspartě,
zaskleno, rámováno v textilním olepu.
Výřez 31,5 x 25 (55,5
x 45) cm
550 Kč
Slezák Miloš
Malíř, grafik,
textilní výtvarník, ilustrátor, sochař, medailér, pedagog.
Studoval oddělení užité malby u E. Hrbka na ŠUŘ v Brně, v
ateliéru malby a textilního umění u profesora A. Fišárka na VŠUP
v Praze a grafickou školu profesora E. Camiho na École Nationale
Supérieure des Braux - Arts v Paříži, od 1951 pedagogicky
působil na PedF v Brně, od 1962 docent, zastoupen v řadě
galerií, řada výstav a realizací.
(27. 2. 1921, Brno -
23. 9. 1989, Brno)
|
100 |
226
|
|
 |
 |
Wellner Karel
(1875-1926)
"Katedrála svatého
Petra a Pavla - Petrov, Brno"
lept, signováno
tužkou vpravo dole K. WELLNER, volný list.
Tisková plocha cca 22
x 16 cm, celý list 36,5 x 27 cm
750 Kč
|
100 |
227
|
|
 |
|
Němec Bohumil
(1912-1985)
"Don Quixote"
kombinovaná technika
- tuš, akvarel na papíře, nesignováno, autor BOHUMIL NĚMEC.
Pochází přímo z rodiny autora. Nerámováno, fixováno v paspartě.
Výřez 33,5 x 20 cm,
celá pasparta 45,5 x 31,5 cm
900 Kč
Bohumil Němec
(1912-1985)
Především fotograf, také malíř. Absolvent Školy uměleckých
řemesel v Brně, člen f5 "fotoskupiny pěti" (1933-1936),
nejradikálnějšího avantgardního uskupení Československa 30. let
minulého století. Uskupení tvořilo pět studentů profesora
Emanuela Hrbka na brněnské Škole uměleckých řemesel. Josef Jiří
Kamenický studoval obor dekorativní malby, zatímco František
Povolný, Hugo Táborský, Jaroslav Nohel a Bohumil Němec se
školili v oboru typografie a reklamní grafiky. Myšlenka zapojit
do výuky fotografii vzešla z řad samotných studentů. Prof. Hrbek
pak vyjednal možnost využívat k výuce profesionální a moderně
vybavené fotografické laboratoře brněnského VUT. Bohumil Němec
vytvořil jedno z nejvynalézavějších a nejkultivovanějších děl
využívajících speciálních fotografických technik, např. optické
deformace, montáže a chemické zbarvování pozitivů - "Hlava"
1933-34, "Sklenice" 1933-34.
Koncem roku 1939 se v Praze vytvořila i "fotoskupina čtyř,"
kterou zastupovali Kašpařík, Lenhart, Němec a Nohel. Tato
seskupení celkem sedmi fotografů byla (u nás jako jediná)
orientovaná na experimentální tvorbu, v níž přes všechny ostatní
vlivy dominoval surrealismus. Členové těchto fotoskupin jsou
autory mnoha nejvýznamnějších děl evropského surrealismu.
Aktivity f5, f3 a f4 otevřely naší fotografii nové horizonty a
rozvíjely zahraniční možnosti.
Fotografie "Hlava" byla i součástí výstavy s názvem "Modernost
ve střední Evropě 1918-1945" konané ve Washingtonu v roce 2007.
Fotografie "Bez názvu (Hrnek na prádelníku)", cca 1930, byla
zařazena do knihy "Czech vizion – Avantgarde Photography in
Czechoslovakia" vyd. 2007 (Berlin /Stuttgart).
Ve sbírkách Moravské galerie v Brně je uloženo dalších 37 jeho
fotografií, většina z nich je odborně popsána v Magisterské
diplomové práci Bc. Antonína Zezuly "Fotoskupina pěti v kontextu
české fotografie mezi léty 1918-1948".
Bohumil Němec navrhoval umělecké předměty pro firmu Topič Praha,
pro Topičovo nakladatelství upravil a vyzdobil několik knih. Byl
scénickým výtvarníkem Holzova divadla. Jeho fotografie byly
součástí výstav f5. Na sklonku života Bohumil Němec fotografoval
a maloval pro své potěšení. Informace poskytla autorova neteř.
(1912 Ždánice u Kyjova – 1985 Praha)
|
100 |
228
|
|
 |
|
Němec Bohumil
(1912-1985)
"Dívka v krajině"
kombinovaná technika
- tuš, akvarel na papíře, nesignováno, autor BOHUMIL NĚMEC,
pochází přímo z rodiny autora, nerámováno, vloženo v paspartě.
29,5 x 16,5 cm, celá
pasparta 44 x 31cm
900 Kč
Bohumil Němec
(1912-1985)
Především fotograf,
také malíř. Absolvent Školy uměleckých řemesel v Brně, člen f5 "fotoskupiny
pěti" (1933-1936), nejradikálnějšího avantgardního uskupení
Československa 30. let minulého století. Uskupení tvořilo pět
studentů profesora Emanuela Hrbka na brněnské Škole uměleckých
řemesel. Josef Jiří Kamenický studoval obor dekorativní malby,
zatímco František Povolný, Hugo Táborský, Jaroslav Nohel a
Bohumil Němec se školili v oboru typografie a reklamní grafiky.
Myšlenka zapojit do výuky fotografii vzešla z řad samotných
studentů. Prof. Hrbek pak vyjednal možnost využívat k výuce
profesionální a moderně vybavené fotografické laboratoře
brněnského VUT. Bohumil Němec vytvořil jedno z
nejvynalézavějších a nejkultivovanějších děl využívajících
speciálních fotografických technik, např. optické deformace,
montáže a chemické zbarvování pozitivů - "Hlava" 1933-34,
"Sklenice" 1933-34.
Koncem roku 1939 se v Praze vytvořila i "fotoskupina čtyř,"
kterou zastupovali Kašpařík, Lenhart, Němec a Nohel. Tato
seskupení celkem sedmi fotografů byla (u nás jako jediná)
orientovaná na experimentální tvorbu, v níž přes všechny ostatní
vlivy dominoval surrealismus. Členové těchto fotoskupin jsou
autory mnoha nejvýznamnějších děl evropského surrealismu.
Aktivity f5, f3 a f4 otevřely naší fotografii nové horizonty a
rozvíjely zahraniční možnosti.
Fotografie "Hlava" byla i součástí výstavy s názvem "Modernost
ve střední Evropě 1918-1945" konané ve Washingtonu v roce 2007.
Fotografie "Bez názvu (Hrnek na prádelníku)", cca 1930, byla
zařazena do knihy "Czech vizion – Avantgarde Photography in
Czechoslovakia" vyd. 2007 (Berlin /Stuttgart).
Ve sbírkách Moravské galerie v Brně je uloženo dalších 37 jeho
fotografií, většina z nich je odborně popsána v Magisterské
diplomové práci Bc. Antonína Zezuly "Fotoskupina pěti v kontextu
české fotografie mezi léty 1918-1948".
Bohumil Němec navrhoval umělecké předměty pro firmu Topič Praha,
pro Topičovo nakladatelství upravil a vyzdobil několik knih. Byl
scénickým výtvarníkem Holzova divadla. Jeho fotografie byly
součástí výstav f5. Na sklonku života Bohumil Němec fotografoval
a maloval pro své potěšení. Informace poskytla autorova neteř.
(1912 Ždánice u Kyjova – 1985 Praha)
|
100 |
229
|
|
 |
|
Němec Bohumil
(1912-1985)
"Zátiší se stolem a
květinami"
kombinovaná technika
- tuš, akvarel na papíře, signováno vpravo dole tužkou
monogramem BN, autor BOHUMIL NĚMEC, pochází přímo z rodiny
autora, nerámováno, fixováno v paspartě.
Výřez 19 x 7,5 cm,
pasparta 31,5 x 22 cm
500 Kč
Bohumil Němec
(1912-1985)
Především fotograf,
také malíř. Absolvent Školy uměleckých řemesel v Brně, člen f5 "fotoskupiny
pěti" (1933-1936), nejradikálnějšího avantgardního uskupení
Československa 30. let minulého století. Uskupení tvořilo pět
studentů profesora Emanuela Hrbka na brněnské Škole uměleckých
řemesel. Josef Jiří Kamenický studoval obor dekorativní malby,
zatímco František Povolný, Hugo Táborský, Jaroslav Nohel a
Bohumil Němec se školili v oboru typografie a reklamní grafiky.
Myšlenka zapojit do výuky fotografii vzešla z řad samotných
studentů. Prof. Hrbek pak vyjednal možnost využívat k výuce
profesionální a moderně vybavené fotografické laboratoře
brněnského VUT. Bohumil Němec vytvořil jedno z
nejvynalézavějších a nejkultivovanějších děl využívajících
speciálních fotografických technik, např. optické deformace,
montáže a chemické zbarvování pozitivů - "Hlava" 1933-34,
"Sklenice" 1933-34.
Koncem roku 1939 se v Praze vytvořila i "fotoskupina čtyř,"
kterou zastupovali Kašpařík, Lenhart, Němec a Nohel. Tato
seskupení celkem sedmi fotografů byla (u nás jako jediná)
orientovaná na experimentální tvorbu, v níž přes všechny ostatní
vlivy dominoval surrealismus. Členové těchto fotoskupin jsou
autory mnoha nejvýznamnějších děl evropského surrealismu.
Aktivity f5, f3 a f4 otevřely naší fotografii nové horizonty a
rozvíjely zahraniční možnosti.
Fotografie "Hlava" byla i součástí výstavy s názvem "Modernost
ve střední Evropě 1918-1945" konané ve Washingtonu v roce 2007.
Fotografie "Bez názvu (Hrnek na prádelníku)", cca 1930, byla
zařazena do knihy "Czech vizion – Avantgarde Photography in
Czechoslovakia" vyd. 2007 (Berlin /Stuttgart).
Ve sbírkách Moravské galerie v Brně je uloženo dalších 37 jeho
fotografií, většina z nich je odborně popsána v Magisterské
diplomové práci Bc. Antonína Zezuly "Fotoskupina pěti v kontextu
české fotografie mezi léty 1918-1948".
Bohumil Němec navrhoval umělecké předměty pro firmu Topič Praha,
pro Topičovo nakladatelství upravil a vyzdobil několik knih. Byl
scénickým výtvarníkem Holzova divadla. Jeho fotografie byly
součástí výstav f5. Na sklonku života Bohumil Němec fotografoval
a maloval pro své potěšení. Informace poskytla autorova neteř.
(1912 Ždánice u Kyjova – 1985 Praha)
|
100 |
230
|
|
 |
|
Němec Bohumil
(1912-1985)
"Pod slunečníkem"
kombinovaná technika
- tuš, akvarel na papíře, signováno vlevo dole tužkou monogramem
BN, autor BOHUMIL NĚMEC, pochází přímo z rodiny autora,
nerámováno, fixováno v paspartě.
Výřez 8 x 5 cm,
pasparta 14 x 22 cm
500 Kč
Bohumil Němec
(1912-1985)
Především fotograf,
také malíř. Absolvent Školy uměleckých řemesel v Brně, člen f5 "fotoskupiny
pěti" (1933-1936), nejradikálnějšího avantgardního uskupení
Československa 30. let minulého století. Uskupení tvořilo pět
studentů profesora Emanuela Hrbka na brněnské Škole uměleckých
řemesel. Josef Jiří Kamenický studoval obor dekorativní malby,
zatímco František Povolný, Hugo Táborský, Jaroslav Nohel a
Bohumil Němec se školili v oboru typografie a reklamní grafiky.
Myšlenka zapojit do výuky fotografii vzešla z řad samotných
studentů. Prof. Hrbek pak vyjednal možnost využívat k výuce
profesionální a moderně vybavené fotografické laboratoře
brněnského VUT. Bohumil Němec vytvořil jedno z
nejvynalézavějších a nejkultivovanějších děl využívajících
speciálních fotografických technik, např. optické deformace,
montáže a chemické zbarvování pozitivů - "Hlava" 1933-34,
"Sklenice" 1933-34.
Koncem roku 1939 se v Praze vytvořila i "fotoskupina čtyř,"
kterou zastupovali Kašpařík, Lenhart, Němec a Nohel. Tato
seskupení celkem sedmi fotografů byla (u nás jako jediná)
orientovaná na experimentální tvorbu, v níž přes všechny ostatní
vlivy dominoval surrealismus. Členové těchto fotoskupin jsou
autory mnoha nejvýznamnějších děl evropského surrealismu.
Aktivity f5, f3 a f4 otevřely naší fotografii nové horizonty a
rozvíjely zahraniční možnosti.
Fotografie "Hlava" byla i součástí výstavy s názvem "Modernost
ve střední Evropě 1918-1945" konané ve Washingtonu v roce 2007.
Fotografie "Bez názvu (Hrnek na prádelníku)", cca 1930, byla
zařazena do knihy "Czech vizion – Avantgarde Photography in
Czechoslovakia" vyd. 2007 (Berlin /Stuttgart).
Ve sbírkách Moravské galerie v Brně je uloženo dalších 37 jeho
fotografií, většina z nich je odborně popsána v Magisterské
diplomové práci Bc. Antonína Zezuly "Fotoskupina pěti v kontextu
české fotografie mezi léty 1918-1948".
Bohumil Němec navrhoval umělecké předměty pro firmu Topič Praha,
pro Topičovo nakladatelství upravil a vyzdobil několik knih. Byl
scénickým výtvarníkem Holzova divadla. Jeho fotografie byly
součástí výstav f5. Na sklonku života Bohumil Němec fotografoval
a maloval pro své potěšení. Informace poskytla autorova neteř.
(1912 Ždánice u Kyjova – 1985 Praha)
|
100 |
231
|
|
 |
|
Němec Bohumil
(1912-1985)
"Na pláži"
kresba tužkou na
papíře, signováno vlevo dole tužkou monogramem BN, autor BOHUMIL
NĚMEC, pochází přímo z rodiny autora, nerámováno, fixováno v
paspartě.
Výřez 11,5 x 14 cm,
pasparta 22 x 31 cm
300 Kč
Bohumil Němec
(1912-1985)
Především fotograf,
také malíř. Absolvent Školy uměleckých řemesel v Brně, člen f5 "fotoskupiny
pěti" (1933-1936), nejradikálnějšího avantgardního uskupení
Československa 30. let minulého století. Uskupení tvořilo pět
studentů profesora Emanuela Hrbka na brněnské Škole uměleckých
řemesel. Josef Jiří Kamenický studoval obor dekorativní malby,
zatímco František Povolný, Hugo Táborský, Jaroslav Nohel a
Bohumil Němec se školili v oboru typografie a reklamní grafiky.
Myšlenka zapojit do výuky fotografii vzešla z řad samotných
studentů. Prof. Hrbek pak vyjednal možnost využívat k výuce
profesionální a moderně vybavené fotografické laboratoře
brněnského VUT. Bohumil Němec vytvořil jedno z
nejvynalézavějších a nejkultivovanějších děl využívajících
speciálních fotografických technik, např. optické deformace,
montáže a chemické zbarvování pozitivů - "Hlava" 1933-34,
"Sklenice" 1933-34.
Koncem roku 1939 se v Praze vytvořila i "fotoskupina čtyř,"
kterou zastupovali Kašpařík, Lenhart, Němec a Nohel. Tato
seskupení celkem sedmi fotografů byla (u nás jako jediná)
orientovaná na experimentální tvorbu, v níž přes všechny ostatní
vlivy dominoval surrealismus. Členové těchto fotoskupin jsou
autory mnoha nejvýznamnějších děl evropského surrealismu.
Aktivity f5, f3 a f4 otevřely naší fotografii nové horizonty a
rozvíjely zahraniční možnosti.
Fotografie "Hlava" byla i součástí výstavy s názvem "Modernost
ve střední Evropě 1918-1945" konané ve Washingtonu v roce 2007.
Fotografie "Bez názvu (Hrnek na prádelníku)", cca 1930, byla
zařazena do knihy "Czech vizion – Avantgarde Photography in
Czechoslovakia" vyd. 2007 (Berlin /Stuttgart).
Ve sbírkách Moravské galerie v Brně je uloženo dalších 37 jeho
fotografií, většina z nich je odborně popsána v Magisterské
diplomové práci Bc. Antonína Zezuly "Fotoskupina pěti v kontextu
české fotografie mezi léty 1918-1948".
Bohumil Němec navrhoval umělecké předměty pro firmu Topič Praha,
pro Topičovo nakladatelství upravil a vyzdobil několik knih. Byl
scénickým výtvarníkem Holzova divadla. Jeho fotografie byly
součástí výstav f5. Na sklonku života Bohumil Němec fotografoval
a maloval pro své potěšení. Informace poskytla autorova neteř.
(1912 Ždánice u Kyjova – 1985 Praha)
|
100 |
232
|
|
 |
 |
neurčeno
"Polární záře"
pastel, signováno
vlevo dole - neurčeno, datováno 1993. Zakoupeno v galerii v
Piešťanech počátkem 90. let. Pasparta mírně poškozena,
nezaskleno, rámováno v úzkém kovovém rámku.
Výřez 19 x 25,5 (50 x
40) cm
2 000 Kč
|
100 |
233
|
|
 |
 |
Lukášek Alois
(1911-1984)
"Býšovec"
akvarel, signováno
vpravo dole tužkou. Vzadu razítko zasloužilého umělce Aloise
Lukáška. Olep, textilní pasparta, sklo.
Výřez 11,3 x 16 (21 x
25,5) cm
250 Kč
Lukášek Alois
Malíř Vysočiny
Malíř, knižní
ilustrátor. Po ukončení studia na učitelském ústavu působil jako
pedagog na několika místech, od roku 1949 žil a tvořil v
Nedvědicích pod Perštejnem. V letech 1945 - 1950 studoval
dálkově na pražské akademii u Sychry a Nejedlého. Byl členem SVU
ALEŠ v Brně, Bloku výtvarných umělců atd. Časté náměty čerpal z
Vysočiny. Zastoupen v Galerii Vysočina v Jihlavě a v Horácké
galerii v Novém Městě na Moravě. Od roku 1977 zasloužilý umělec.
(12.10.1911 Zlatkov,
Rožná (Žďár nad Sázavou) - 14.4.1984 Nedvědice pod Perštýnem)
|
100 |
234
|
|
 |
 |
neurčeno
Párové obrázky "Luční
kvítí"
akvarely, oba
signovány tužkou vpravo dole stylizovaným monogramem, vlevo
tužkou názvy květin v němčině. Rámováno, zaskleno.
Každý 40 x 20,5 (41,5
x 22) cm
900 Kč
|
100 |
235
|
|
 |
 |
Studničková Olga
(1906 - 1962)
"Akrobatka"
kresba - tužka,
akvarel, kvaš, signováno vlevo dole STUDNIČKOVÁ, datováno 1942.
Rám, pasparta - papír, sklo.
Výřez 23,5 x 18,5 (40
x 32) cm
2 600 Kč
|
100 |
236
|
|
 |
 |
Boettinger Hugo
(1880-1934)
"Tři grácie"
kresba tuší,
signováno vlevo dole H. BOETTINGER, kolem roku 1920. Sbírková
práce významného malíře a kreslíře. Kvalitní adjustace - rám,
pasparta, sklo.
Ve výřezu 18,5 x 13
(44,5 x 32,5) cm
2 600 Kč
Boettinger Hugo
Boettinger Hugo, dr. Desiderius / Böttinger Hugo
Kreslíř, karikaturista a malíř, žák pražské akademie u
Lišky, Jeneweina a Pirnera. Studijní pobyty ve Francii, Anglii,
Belgii, Holandsku. Výstavy Vídeň, Mnichov, Benátky, Londýn,
Paříž, Pittsburg a řada dalších. Zastoupen v galeriích, včetně
Národní galerii. U kreseb a karikatur používal pseudonym dr.
Desiderius.
(30.4.1880 Plzeň - 9.12.1934 Praha)
|
100 |
237
|
|
 |
 |
Boštík Václav
(1913-2005)
"Kompozice"
kresba uhlem,
signováno dole uprostřed V. BOŠTÍK, datováno 1975. Vzadu několik
štítků pravděpodobně z výstav a/nebo aukcí. Rám, pasparta, sklo.
Výřez 23,5 x 20,5 (47
x 41,5) cm
15 000 Kč
Boštík Václav
Malíř, grafik, žák W.
Nowaka, člen Umělecké besedy, později UB 12, zastoupen ve
sbírkách Národní galerie Praha, Centre G. Pompidou v Paříži,
Menil Foundation Houston a v řadě dalších sbírek. Vynikající
český malíř, moderní malíř evropské úrovně, řada výstav doma i v
zahraničí, v roce 2004 obdržel Medaili Za zásluhy, v Lexikonu
dlouhý výčet literatury, zastoupení v galeriích a
několikaobrazovkový výčet výstav.
(6. 11. 1913 Horní
Újezd u Litomyšle - 7. 5. 2005 Praha)
|
100 |
238
|
|
 |
 |
Myslbek Josef Václav
(1848-1922)
"Indický básník
Rabíndranáth Thákur (Rabindranath Tagore)"
unikátní kombinovaná
technika - akvarel, kvaš na kartonu v umělecké paspartě,
nesignováno, určeno posudkem soudního znalce Josefa Konývky z
roku 1975, posudek vzadu.
Ve výřezu 31 x 41 (55
x 65) cm
9 000 Kč
Myslbek Josef Václav
Vynikající evropský
sochař, autor sochy Svatého Václava na Václavském náměstí v
Praze, zastoupen ve všech významných evropských galeriích, řada
výstav, uznání a realizovaných objektů.
(20.6.1848 Praha -
2.6.1922 Praha)
|
100 |
239
|
|
 |

 |
Rastorguev Jevgenij
"Pocta Alexandru
Blokovi"
olej na plátně,
signováno azbukou vlevo dole EV RASTORGUEV, datováno 1975, vzadu
azbukou Jevgenij Rastorguev a název, znovu vročení 1975.
85 x 68,5 (93 x 78)
cm
18 000 Kč
|
100 |
240
|
|
 |
 |
monogramista KŠ
"Malý architekt"
olej na plátně,
signováno vlevo dole monogramem KŠ, kolem roku 1930. Široký
profilovaný rám z dubového masivu.
54,5 x 69 (69,5 x 84)
cm
24 000 Kč
|